Skip to main content

Moderators die de spel verzieken

Beste,

Vinden jullie het normaal dat jullie moderator strawhat in 16 verschillende maps bezig is en constant het spel voor andere verpest ??

constant de helft van Afrika bezetten en met 50 Bommenwerpers van de hoogste niveau beletten dat anderen plezier uit het spel kunnen halen ? welke resources heeft deze persoon gekregen om constant een immens voordeel te hebben op anderen... Hoe kunnen de mensen die net begonnen een leuke ervaring hebben als ze constant met deze soort personen in contact moeten komen...

Wat is hier de bedoeling van ?

Als jullie Moderators alle mappen toch onder elkaar gaan verdelen wrm nog moeite doen om iets op te bouwen...

wrm geld spenderen aan deze spel als jullie er toch mee gaan lopen ?

6 Replies

Bytro prides itself on a support staff that understands the players and the community by recruiting moderators and game operators from among the most active players. This leads to an understanding of issues and bugs that players report, and allows for the many languages that Call of War is available in to be moderated and supported by staff familiar with that language, and interested in the game.

The job of support staff is to answer questions of players and assist them with issues, and as such they need to be familiar with the game mechanics and operations, and have a fair level of experience with the game. The support staff does not have any special privilege, powers, or access in the games which they participate in.

I hope this has helped you understand the role of the Support staff. It it not like joining the priesthood and taking a vow to never play again when joining the support staff. The best moderators are the ones who play the game regularly and are current on the frequent changes to the game.

War is a game that is played with a smile. If you can't smile, grin. If you can't grin keep out of the way til you can. - Winston Churchill
VorlonFCW
Retired from Bytro staff as of November 30, 2020.
>>> Click Here to submit a bug report or support ticket <<<

Hallo NopNop,

Waar we mee beginnen is compleet hetzelfde alleen de manier van opbouwen zal waarschijnlijk anders zijn, ook heeft het er heel erg mee te maken wat je allemaal tegen komt in de begin fases van een map, kan je makkelijk uitbreiden of niet? in een andere map ben ik de kleinste met iets van 300 punten en het is dag 43. Daarnaast ligt het er ook aan met wie je samenspeeld, ik speel graag met mn alliantie genoten samen en in onze discord delen wij allelij informatie wat ons helpen om eigelijk bijna altijd een voordeel te hebben.

Hoe langer je het spel speeld hoe beter je de game mechanics begrijpt en weet hoe je met of zonder wat handig (als het nodig is) goud gebruik eigelijk heel ver kan komen in een map.

Ik of andere mensen van de staf gaan niet een map in met de intentie die te''verzieken'' voor andere maar om plezier te hebben en te winnen net als de rest hoop ik.

Hopelijk heb ik je hiermee geholpen

Strawhat wat jij doet is wolfpacking vriend,

Jij bent een moderator en dus heb je kennis van het spel en mechanics, right ?

Dus je joined een spel met je alliantie leden, jullie gaan allen in verschillende coalities, jullie delen de info van jullie coalitie leden aan elkaar en steken dus al die onschuldige mensen gewoon int zak om op het einde met je alliantie leden als overwinnaar over te blijven...

natuurlijk kan jij groot en sterk worden zonder goud te gebruiken want iedereen is bezig met zijn land te verdedigen tegen jouw alliantie leden die info delen met anderen....

en wanneer iemand jouw toch aanvalt kan jij wel je easy verdiende goud gwn een beetje spenderen en klaar is kees toch ?

Ben jij op deze tacktiek gekomen ?

Jij als moderator die maar blijft rijk worden en blijft goud verdienen terwijl dat andere sukkelaars hun tijd en geld in een spel steken waar ze toch nooit de kans gaan krijgen om het te leren of om er plezier aan te houden...

Kijk naar mij, 30 dagen bezig op een map, mijn tijd en mijn geld errin gestoken, constant int zak gestoken door jouw alliantie leden die deden alsof ze in mijn coalitie zaten en toch kunnen die vier amateurs het niet halen van mij?

maar natuurlijk hun sugar daddy staat klaar met 112 bommenwerpers van niveau 5.. lol en dit heb jij in 16 andere mappen..

Verdeel het goud maar onder elkaar, ik zie dat er veel ontevredenheid bestaat over de moderator..

ik ga het niet hierbij laten

Mijn tijd en mijn geld zit hier in!!

There are not any secrets of the game that are known to moderators that are not public information. In general moderators have studied the game and are able to play at a high level before they become moderators. Their ability to play the game is what makes them effective as staff members.

Diplomacy between players and secret deals are a part of the game and do not break any rules, regardless of any history of the players or agreements to join a game together.

Wolfpacking is considered if the same players seek you out in future games.

War is a game that is played with a smile. If you can't smile, grin. If you can't grin keep out of the way til you can. - Winston Churchill
VorlonFCW
Retired from Bytro staff as of November 30, 2020.
>>> Click Here to submit a bug report or support ticket <<<

I know He knows the game verry well, I know he knows everying about the game... thats how he knows how to steal ppl money out of their pocket and waste there time... you see my point ? im not expecting you to understand it.. ill wil just keep going higher with my complaints untill somebody reacts

ty verry much for acting like you care

He is a second lieutenant here and that means that he has been here for a few years. I don't think he steals ppl's money other than espionage which is just part of the game.

Post a Reply

Please log in to post a reply.

Back to Suggestions
Play Our Games